Kompleksowy kurs Google Ads dla początkujących

650,00 

 

Abyś nie kupował w ciemno, udostępniam Ci ponad 80 początkowych stron za darmo, żebyś mógł sam zdecydować, czy taka forma kursu Ci odpowiada. Całość kursu ma 583 strony.

Proszę Cię o przeczytanie opisu do końca 🙂

 

Przed zakupem możesz zapoznać się z wersją próbną kursu, w której zawarte jest 80 początkowych stron z kursu liczącego 583 strony.

Gwarantuję Ci, że będziesz zadowolony z mojego kursu i nie pożałujesz ani jednej złotówki, którą na niego wydasz.

Jestem tego absolutnie pewien, ponieważ wiem, ile praktycznej wiedzy w nim zawarłem – wiedzy, którą zdobywałem przez wiele lat i z której korzystam na co dzień w swojej pracy.

Jeżeli jednak uznasz, że kurs nie spełnił Twoich oczekiwań i będziesz mieć poczucie zmarnowanych pieniędzy, to w ciągu 30 dni od daty zakupu gwarantuję Ci pełny zwrot kosztów. Bez ryzyka, bez stresu.

30 dni gwarancji

Mój kurs przygotowuje do samodzielnej implementacji analityki na stronę WWW (narzędzia Google Analytics 4, Google Tag Manager) oraz do samodzielnego utworzenia kampanii reklamowych Google Ads.

Dzięki tym umiejętnościom możesz rozpocząć pracę w branży marketingu internetowego na stanowisku Junior Google Ads Specialist / Junior SEM Specialist.

Wiedza zawarta w kursie miejscami wykracza poza poziom podstawowy. Po jej przyswojeniu spokojnie mógłbyś pracować nie na stanowisku juniorskim, lecz poziom wyżej – jako specjalista.

Jeżeli jesteś właścicielem firmy, mój kurs pozwoli Ci samodzielnie skonfigurować analitykę w witrynie oraz uruchomić działania reklamowe w ekosystemie Google Ads – m.in. w wyszukiwarce Google, w sieci reklamowej (reklamy graficzne), na YouTube i w Gmailu.

W kursie korzystam z przeglądarki Google Chrome i opieram się na najpopularniejszym systemie CMS do tworzenia stron, jakim jest WordPress.

Informacyjnie dodaję wzmianki o wtyczkach, które można wykorzystać w CMS-ie PrestaShop, jednak bez szczegółowej instrukcji ich użycia – gdybym próbował rozkładać na czynniki pierwsze działania także w innych systemach, zabrakłoby miejsca na elektronicznym papierze 🙂

Kurs składa się z tekstów opisujących screeny – 100% wiedzy.

W kursie przedstawiam konkretne czynności krok po kroku. Aby utrwalić pracę w panelach narzędzi, często powtarzam te same kroki – chcę również uniknąć sytuacji, w której użytkownik kursu mógłby się zagubić.

W kursie wykorzystuje poniższe narzędzia Google:
– Google Analytics 4
– Google Tag Manager
– Google Ads
– Google Merchant Center

Podczas zakupu zostanie automatycznie założone konto użytkownika. Jest to wymagane z jednego powodu – wraz ze zmianami, które będzie wprowadzał Google, będę chciał aktualizować kurs.

Jeżeli będziesz posiadał konto, to zawsze po zalogowaniu się do niego, będziesz miał możliwość pobrania najaktualniejszej wersji kursu.

Masz pytania? Napisz do mnie na Facebooku 🙂

Liczba stron

583

Format pliku

PDF

Waga pliku

około 250MB

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Shopping Cart